När man skyller på andra..

Imorse utspelade det sig något väldigt roligt i mitt huvud när klockan ringde 05.00 och jag skulle upp och duscha.
Jag började nämligen skratta för fullt och trodde på allvar att någon skämtade med mig och att jag inte alls skulle gå upp. Efter några minuter börjar jag tröttna på ljudet och inser att jag måste stänga av helvetet.

När jag sedan har gjort det så märker jag att jag fått ett sms från min kära syster och jag kommer genast fram till att klockan inte alls har ringt utan det var Caroline som gjorde det och jag kan alltså sova vidare. Men jag kan inte somna om för jag är arg, på Carro, ja usch vad arg jag var.
 
När jag ligger där och slänger arga förbannelser över henne så slänger jag en blick på klockan och inser att den nu är 05.15 och jag har jättebrottom.

Men nu är jag pigg och inte alls sur på henne längre.. Hon kunde ju inte råför att hon väckte mig lixom...

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0