När man vill slå ner aset!

Jag har alltid gillat Michael Phelps! Men nu jedrar har han gått för långt! På expressen idag kan man läsa o hur han hota med att strejka om inte superdräkten från arena förbjuds. Och allt detta bara för att han har förlorat sitt första lopp på fyra år.

Jag har bara lust att ta tag i hans öra och säga: "Men snällla, rara, söta, gulliga du.. Kan man bli mer bitter? Bara för att du har ett skitkontrakt med speedo så behöver du inte klanka ner på andra, och sen kanske du skulle skippat att röka den där chokladcigaretten eller vad du påstod att det var så hade du kanske inte blivit avstängd för doping och varit i toppform nu! 


Suck.. Dagens simmare alltså... Det var bättre på min tid, då hade man inga dräkter att skylla på. Då skyllde man på mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja och då kunde man glömma baddräkten hemma och låta mamma köpa en ny ingen sponsor mer än kenneth var sur det

2009-07-31 @ 20:27:35

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0