När man drömmer tillbaka....

Åååå vilken känsla! Den här låten påminner mig om lördagskvällar när man var liten.. Päronen hade bjudit över grannarna för att spela kort och hela kvällen så körde city 106,5 ljuvlig musik i bakgrunden, lady in red, take my breath away och den här.... Vilka minnen. Mamma gnällde över att pappa fuskade, pappa hävdade att mamma förlorade för att hon inte kunde spela och  Eva stoppade ostbågar i näsan medan jag och Bosse dansade loss ute i vardagsrummet. Eller ja.. Bosse dansade, jag hängde bara med runt hans hals och såg glad ut...... De var tider de.



Kommentarer
Postat av: Eva

O, herregud va nostalgisk jag blev fick nästan tårar i ögonen, va har åren tagit ivägen?? Men du, vissa saker behöver man inte berätta om. Kram

2009-06-03 @ 09:46:35
Postat av: Carro

Vilka tider det va :-) ja minns så väl ostbågarna i näsan :D

2009-06-06 @ 15:29:13
URL: http://caaroline85.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0