När man handlar på impuls..

Igår kl tio fick jag för mig att följa med min syster och hennes vänner ut. Vi hamnade på Flustret. (Jag kom in där! Vuxenpoäng!) Och jag måste säga att trots mitt tillstånd så var det otroligt roligt. Carro och Maral fick en spya på benet, Jag blev medlem i Linnés kungliga bröder och fick en hatt (Blev av med den sen för att jag var tjej...) och sist men inte minst så lyckades jag lura till mig ett paraply i garderoben. Fler sånna utekvällar tack. 


Jag kanske ska bli nykterist...
(Haha, nej, den va ju inte ens rolig..)

Kommentarer
Postat av: carro

Ja du det var en rolig kväll må jag säga. Men spyan kom ju på foten, och det var mindre kul :-)

2009-06-15 @ 19:03:11
URL: http://caarolinr85.blogg.se/
Postat av: m

ja din sista tanke kanske var värd att spinna vidare på

2009-06-19 @ 19:15:16

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0