När man har sina misstankar...

Jag tror att min katt är blind. Japp. han är lite småunderlig hela tiden. Han verkar alltid lite frånvarande, jag har trott att det är för att han är blåst men kanske inte. Idag när jag låg och pratade i telefon så kom Kingston in i mitt rum. Han gick runt lite på golvet och helt plötsligt så tvärstannade han mitt framför ett täcke som låg ihopvikt på golvet. Sen började han morra å frasa och huka sig. Jag trodde först han blev dålig i magen så jag skrattade lite, sen visade de sig att de låg jättemycket rött katthår på täcket. Han trodde väl helt enkelt att det var Jolly som låg där.. Pucko.

Kommentarer
Postat av: Lena

Blev en annan mobil...en jättefin!!!



Tittade på den som Malin hade men jag gillade den inte så jättemycket i verkligheten...viktigt hur knapparna är! =)



Treeeevlig helg! Pöss!

2009-06-12 @ 09:11:13
URL: http://lena82.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0