Jag har fått en galge!

Japp! Igårnatt så fick jag en galge av saluhallen. Väldigt snällt av dem för det var en bra galge. Lite svårsåld dock.

Jag: Titta här! Jag har en galge. Den vill jag sälja till dig och bara dig. Det är en prima galge seddu. Bra pris och allt.
Taxichauffören: Nej tack. 
Johanna: Meh, klart du ska ha den. På IKEA finns det bara fem-pack. Och ingen jävel har bara fem jackor. Alla normala har sex stycken. Du BEHÖVER den.
Taxichauffören: Nej sa jag.
Jag: Skit i de då. Du vet inte vad du går miste om!

Jaha, så nu sitter jag här med min galge.



Kommentarer
Postat av: Maddis

Det ar bara du som skulle gora natt sant!

2009-03-16 @ 00:46:07

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0