Kåren och en mamma på halsen.

Jahaa ja. Mamma är hemma och har tråkigt. Och jag är på väg till kåren så jag har inte tid att underhålla henne. Men jag tänkte ge henne några tips på vad hon kunder göra medans hon har långtråkigt där hemma. Så varsegod mor:

- Dammsug mattan i mitt rum i storvreta.
- Bädda rent i mitt rum i storvreta.
- Framkalla alla bilder på datan i storvreta (OBS du betalar)
- Ring Eva och säga till att hon ska baka en cheescake åt mig.
- Ta upptåget till Gävle och tvätta åt din favoritdotter.
- Lär dig hela lagboken och gör din favoritdotters tenta om två veckor.
- Malin hälsar att du skaköpa en häst.
- Petra hälsar att du ska lösa suduko.


Välj vad du vill mor. Jag älskar dig oavsett vad.

Kommentarer
Postat av: LinaH

Oh yes, minnet svek mig inte ;)

2009-03-12 @ 09:33:02
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Eva

blir lite svårt att frakta en cheescake till Gävle

2009-03-12 @ 09:57:53
Postat av: m

jag tror jag kan ringa eva utan att anstränga magen

2009-03-12 @ 10:36:55

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0