Kingston!

Imorgon ska mamma åka och frisera våran katt Kingston. Han är väldigt tovig förstår ni, så mamma ger bort honom till några som söver ner honom och rakar av allt. Väldigt snällt gjort av mamma måste jag säga. När jag genomgick min toviga period så brukade hon sätta sig på mig och kamma mig. Jag gillade inte detta så jag skrek tills taket lyfte och grannarna beslutade sig för att flytta. Inte riktigt lika snällt kanske. Men men, hon tröttnade snabbt och gav upp alla försök till att göra mig till en normal människa. Tack mor! 

Hur som haver så ska han rakas imorgon. Sist detta inträffade var jag med och valde frisyr. Dock ville inte den griniga  veterinären ta så mycket som jag ville. Men imorgon ska ju trots allt mamma vara med och bestämma. Så jag tänkte göra min röst hörd. Jag lägger alla mina vetokort på denna frisyr:

 
 
Observera svansen då jag tycker att den är förträffligt festlig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vilken festlig frisyr han kommer få :D

2009-03-26 @ 22:47:32
Postat av: m

han fick en mohikan frisyr han är inte söt

2009-03-27 @ 19:26:57

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0