Samtal med sin andra hälft.

Jag och Johanna vart ute och åkte bil förra veckan. Under bilfärden pratades det om allt möjligt och vi kom fram till det mest effektiva sättet att ge hennes föräldrar en hjärtattack eller möjligtvis en anledning att slå ihjäl henne.
De skulle va om Johanna kom hem och sa att hon totalkvaddat deras bil. Och självklart så hade den andra parten i krocken vart deras nygjorde staket. Och som pricket över i:t så skulle anledning till denna olycka vara att hon försökt styra blen med armbågarna.

Jag skulle tycka de va rätt kul att se hur hennes föräldrar skulle reagera om detta hände. Så Johanna om du inte vill krascha din bil så kan du får låna en av oss bara jag får se när du berättar de. Deal?

Kommentarer
Postat av: m

och hur ska du förklara det för oss för jag antar att det är VÅRA bilar du tänker låna ut

2009-03-16 @ 14:00:15

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0