Två tummar upp!

Jag har en idé! Jaaahaaa du de har jag!

Det är nämligen så att när jag ser på diverse olika program på tv så samlar jag på mig mycket ilska. Så för att lösa detta så bad jag Malin, som fyller år nästa vecka, att önska sig en stor säck med skummgummibollar. Dem ska jag kasta på tv:n när jag känner mig frustrerad. Och eftersom dem är mjuka så kommer inget att gå sönder. Smart va!

Fördelar: Detta är en briljant idé. I framtiden kommer jag alltså kunna släppa ut alla mina aggressioner på direkten. Jag kommer därför slippa smyga ner till sätra centrum och spöa skiten ur några snorungar som inte har nått bättre för sig. 

Nackdelar: Om jag känner mig rätt så kommer jag inte plocka upp dessa bollar på direkten. Därför är risken stor att Malin, som faktiskt är sju månader äldre än mig, kommer snubbla över dessa och bryta lårbenet. Ni vet ju hur sköra ben gamla tanter har. 

Så vad säger ni, visst väger fördelarna över? Malin skulle må bra av att se insidan av Gävle sjukhus. 

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0