7 års olycka!

Inatt så lyckades malin göra sönder en spegel här hemma hos mig. Och det var ju verkligen rätt ställe att lyckas med detta då hela min familj är jätteskrockfulla! Pappa tillexempel hatar att ha nycklar på bordet, mamma avskyr skor på bordet och jag är livrädd för trasiga speglar. Carro.... hmm.  Ja hon tror ju att hela världen är emot henne, men jag tror hon är rädd för svarta katter också... 

Ja ja, hur som haver så måste jag nu gå förbi den här spegln hela tiden och se sprickan. Jag inbillar att de ger mig otur att se den trasiga spegln så jag blundar varje gång jag går ut i hallen nu. De funkar, hittils har jag bara slagit i stortån två ggr i byrån..

Kommentarer
Postat av: Carro

Yes svarta katter är inte att leka med. En aningen rädd för dom :-) kasta lite salt över axeln så går det nog bra :-) Puss

2009-05-11 @ 20:56:57
URL: http://caaroline85.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0