Förlåt...

Jag har nyss kommit hem från de längsta styrelsemötet som någonsin skådats. Gavlecon har nämligen skapat en hel egen form av demokrati. Istället för omrösning så får alla argumentera för sin sak ända tills motståndaren stupar. Helst skall allas viljor skrikas ut samtidigt och man ska absolut inte vänta på sin tur. Man skulle ju kunna tro att jag skulle älska detta eftersom det är min grej att tala för sin sak. Men så är inte fallet nu, jag har insett att det inte fungerar.
 Så därför ber jag nu om ursäkt till mina nära och kära som har stått ut med att argumentera med mig ända sen jag föddes. Jag lovar inte att jag ska sluta, men jag kan ge er lite vila, sisådär en vecka. Sen är ni nog redo igen och jag har antagligen glömt bort dagens kännslor!

Kommentarer
Postat av: Lena

skrattar



Jaadu...fråga inte mig varför de bara mäter bebisen från huvud till stjärt. Så otrligt knepiga saker man inte visste men som kommer fram då man är gravid...visste du tex att man inte är gravid i 9 månader utan i 10?

Pga av att när man räknar veckor så börjar man typ två veckor fram...skitkonstigt...



Allt bra?

Måste komma och hälsa på lite snart! Är dålig på det!!!



Kram!

2009-09-04 @ 12:30:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: m

ja pappa och jag har slitit vårat hår i ca 20 år konstigt att vi har något kvar, men du det är aldrig för sent att inse sina fel. puss

2009-09-06 @ 09:12:10

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0