Mormor kunde hon!

Ni som känner mig väl vet att jag älskar fjortisbloggar. Det finns inget bättre. Fjortisar är enligt mig godkänd, gratis kvalitetsunderhållning för folket. (Dorsin kan slänga sig i väggen!) Hur som haver så andvänder alla de stora bloggarna rosa mjukisdräkter. Och lite då å då så bråkar dem om vem som var först med att börja med detta. men ingen av dem var egentligen först, utan nu skall jag avslöja hemligheten om vem som var de. Det var nämligen min MORMOR! 
Japp, rosa mjukisdress, kaffe i ena handen och cigg i den andra. De var hennes dagen outfit. Minns henne såväl där hon satt i sin fåtölj och rullande tummarna och såg på kass tv. Min mormor...

Kommentarer
Postat av: Carro

Helst nån serie där dom sliska trut :-) Mormors egna ord.

2009-09-02 @ 16:51:57
URL: http://caaroline85.blogg.se/
Postat av: carro

Nu lät det som om hon ville kolla på snusk, men det var inte så jag mena. Hon sa ju alltid, åh så sliskar dom trut igen. Typ Big brother :-)

2009-09-02 @ 16:54:12
Postat av: m

ja hon var fin eran mormor

2009-09-02 @ 18:43:57
Postat av: Lisa

åh! älska att hon satt och rullade tummarna! <3

Och sen skulle hon alltid berätta saker för en när man dammsög... Min Farmor <3 (er mormor)



kram

Lisa.

2009-09-04 @ 21:45:32
URL: http://pettymoose.blogg.se/
Postat av: mimmi

vill du läsa den ultimata fjortisbloggen.. naket är inblandat... där kan man snacka om en riktigt knäppis.. hon har tillochmed ett klöipp där hon pratar, hujeda mej.. www.metrobloggen.se/dollie

2009-09-14 @ 23:38:16

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0